آلوئه ورا رنگین (RANGIN Aloe'Vera )

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 628
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 628
بازدید ماه : 780
بازدید کل : 20780
تعداد مطالب : 575
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1


اس ام اس شب بخیر

 

اس ام اس شب بخیر

 

خوش آمدی مسافر سرزمین “رویاهای شیرین”
خواهشمند است در بستر بالش خود ارام باشید
تا لحظاتی دیگر اماده پرواز خواهیم شد
تا صبح فردا سفر خوبی برای شما آرزومندیم
(خلبان خطوط هوایی )
شب خوش . . .
.

 

هر شب که میخوابی یک ستاره از آسمان عشقم برایت می شمارم
دنیا را چه دیدی شاید بزودی کهکشانی جدید با نام تو کشف شد
شبت ستاره بارون عشقم

 

خورشید خاموش ، ستاره روشن
آسمان آبی خاموش ، آسمان سیاه روشن
همه چیز اماده ست که توی خواب امشب
تو رو توی رویاهام ببینم
بهانه بیدار شدنم ، شبت به خیر

 

لالا لا لا، شبت خوش باد گل نازم
که عشقت داده شوری تازه به احساسم
فدایت دل فدایت جان فدایت هرچه دارم من
تورا دارم، به این هردم به شوق نازم

لالا لا لا، لالا لا لا گل ناز
من آغوشم را برایت کرده ام باز
بخواب آروم، بخواب عشقم، عزیزم
شبی امن است شبی تاریک پر از راز

پشه ها نزارن بخوابی اگه قبل خواب بهم فکر نکنی...؛)
شب بخیر....خواب منو ببینی...:)
 

****************************************************
امشب حرف هایت را
در گوش ماه می زنم
تا به آفتاب بسپارد...
خواب امشبت رنگین کمانی باشد...
شبت شیک
*******************&&&&&&&&&&&&********************

 

دنیای بزرگی ندارم اما همه ی دنیای من تویی
شبت بخیر دنیای من

 

شب ها موقعه ی خواب تنها زمانی که تو از هیاهوی این دنیا در امانی وبه ارامش میرسی پس یک شب بخیر هدیه میکنم بهت تا در ارامش در دنیای دیگر سیر کنی شب بخیر

 

لالایی لا لا بخواب ای گل نازم
که واسه چشای تو قصه می سازم…
لالایی لا لا بخواب ای گل سوسن
همه فرشته ها روتو می بوسن

 

خورشید خاموش ، ستاره روشنآسمان آبی خاموش ،
آسمان سیاه روشنهمه چیز اماده ست که توی خواب امشبتو
رو توی رویاهام ببینمبهانه بیدار شدنم ، شبت به خیر

 

عزیزم خواب و بیدارت قشنگه
شب من بی تو و بی آب و رنگه
بخواب ای نازنینم, مهربونم, دلنشینم
منم من, عاشقت, آروم باش بهترینم

 

تو بخواب نازنینم
به جان تمام دلواپسی هایم قسم
که لحظه ای دیده بر هم ننهم
و نگهبان تمام غزل های بر باد رفته باشم
قول می دهم یک مو نیز از سر قاصدک رویاهایت کم نشود
تو بخواب نازنینم .... شب به خیر

 

خوابای رنگی بیبینی / خواب دلتنگی نبینی
شبت به خیر ای مهربون / خوب بخوابی عزیز جون

 

شب
یعنی پایان با تو بودن
ای کاش میشد شب نیز جلودارمان نبود
در انتظار شب های با تو هستم
شب خوبی داشته باشی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: علیرضا طولابی تاريخ: پنج شنبه 16 خرداد 1392برچسب:اس ام اس,شب بخیر, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید. اینجانب با یاری خدا و همیاری و همکاری دوستان گرامی ام اقدام به راه اندازی این وبلاگ نموده ام.امیدوارم بهره کافی را ببرید.لطفاَ نظر فراموش نشه.متشکرم...

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to alirezalux.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com